BMW Motorrad Македонија

G 310 GS

BMW G 310 GS. Авантурите секој ден.

Бидете спонтани, прекинете ја рутината, исполнете го секојдневието со нови искуства. Авантурите секој ден ви се пред врата – создавајте нови со G 310 GS кој ве води  низ урбаната џунгла, безбедно и безгрижно. Без разлика дали уживате во градот или се возите надвор од градот, шумски патеки или нерамни патишта – G 310 GS ветува чисто задоволство при возењето, за сите. Во опуштена и малку подигната положба на седиштата, секој предизвик можете лесно да го поминете и да управувате со прецизност.

Со G 310 GS, авантурите не мора да бидат големи за да бидат незаборавни. Она што е важно е што ги доживувате секој ден.

Типичен GS.

Безгрешки GS. Робустен Различен. И со неговиот типичен дизајн, тоа е олицетворение на познатиот GS дух. Моќната силуета, заштитниот ветробран и познатата ергономија на GS гарантираат интензивно задоволство при возењето на која било површина. Со свежи и импресивни варијанти на бои, тоа ќе го привлече вниманието на сите. Висококвалитетните елементи за дизајн го истакнуваат беспрекорниот изглед на GS и обезбедуваат дополнителна заштита, кога се движи преку нерамните патишта ,во нови авантури.

Светол и самоуверен.

Опуштеното и непречено возење не е проблем благодарение на типичната позиција на седиштето на GS. Управувачот, потпирачите за нозете и елементите за управување се изработени на избалансиран начин, што го прави лесно достапен за кратки и високи возачи. И задните амортизери од 180 мм и превртената вилушка со 19 ”на предното тркало обезбедуваат дополнително задоволство при возењето, на која било површина. Рам од не рѓосувачки челик ,ја одржува стабилноста на возењето. G 310 GS е лесен и стабилен да се управува, низ градската џунгла и низ тесните улици до следната авантура – нешто ново секој ден.

Динамичен микс.

Едноцилиндричен агрегат се управувана благодарение на цилиндерот навален кон задниот дел и главата на цилиндерот ротирана за 180 степени. Тежината на мотоциклот е помала заради неконвенционалното поставување на цилиндерот, и затоа се концентрира на предното тркало, што ви овозможува да се свртите лесно и прецизно. GS не е само непогрешливиот GS однадвор, и одвнатре ќе го најдете препознатливиот квалитет на BMW Motorrad. Во исто време, посебната конфигурација на агрегатот обезбедува ниска потрошувачка, 313 ccm i 25 kW / 34 KS на 9,500 вртежи во минут и на тој начин гарантира потребна моќност и забрзување.
G 310 GS – е незаменлив во она што го нуди, со мешавина на квалитет, удобност и динамичност.

Исклучителено добро опремен.

Со G 310 GS, изберете квалитет, сигурност и BMW стандарди. Двоканален ABS систем и носач за багаж, вклучени се како стандарди и секако има голем број посебни додатоци.

Агрегат
Tип Едно-цилиндричен четиритактен агрегат со ладење со вода, 4 вентили, 2 горни брегасти осовини и подмачкување со сув картер
Дијаметар x цилиндар 80 mm x 62,1 mm
Кубикажа 313 cc
Номинална моќност 25 kW (34 ks) нa 9500 rpm
Максимален вртежен момент 28 Nm нa 7500 rpm
Сооднос на компресија 10.6 : 1
Контрола на мешавина / управување со агрегат Електронско директно вбризгување, BMS-E2
Контрола на емисија на издувни гасови Затворени јамки со 3 премини низ катализаторот, емисија стандард ЕУ-4
Перформанси / потрошувачка на гориво
Максимална брзина 143 km/h
Просечна потрошувачка на 100км 3,33 l
Вид на гориво Безоловен минимум 91 октани, се препорачува за Европа 95 октани
Електричен систем
Алтернатор Алтернатор 308 W
Акумулатор 12 V / 8 Ah, без одржување
Пренос на моќност
Квачило Во повеќе слојно квачило со подмачкување со масло, механичко
Менувач Шестстепенски интегриран менувач во куќиштето на агрегатот.
Погон Континуиран З-прстен синџир со пригушување на потресите во осовината на задното тркало
Шасија и сопирачки
Рам Цевкаста челична рамка со прицврстена задна рамка.
Позиција на предно тркало / суспензија Вилушка наопаку, Ø 41 mm
Позиција на задно тркало / суспензија Подвижна вилушка лиена од цврст алуминиум, директно прицврстен  monoshock (еден амортизер), пружина со подесување
Пренос на суспензија предни / задни 180 mm / 180 mm
Меѓуосовинско растојание 1.420 mm
Наведнатост на управувачот 98 mm
Агол на управување 63,3°
Тркала Aluminijumski točkovi
Рам, напред 2,50 x 19″
Рам, позади 4,0 x 17″
Гума, напред 110/80 R 19
Гума, позади 150/70 R 17
Предна кочница Сопирачка со единечен диск, дијаметар 300 mm, 4-клипна фиксирана шепа.
Zadnja kočnica Сопирачка со единечен диск, дијаметар 240 mm, единечена-клипна шепа
ABS BMW Motorrad ABS
Димензија / тежина
Должина 2075 mm
Ширина (вклучувајќи и ретровизори) 880 mm
Висина (без ретровизори) 1230 mm
Висина на седиштето, без терет 835 мм (820 мм: пониско седиште; 850 мм: удобно седиште)
Должина на просторот за нозе, без тежина на терет 1870 mm (1840 mm: пониско седиште;1900 mm: удобно седиште)
Маса на празен мотоцикл, подготвена за пат, полн резервар1)  169,5 kg
Дозволена вкупна маса 345 kg
Дозволена носивост (со стандардна опрема) 175,5 kg
Корисна зафатнина на резерварот 11 l
Резерва просечно 1 l

Техничките податоци се однесуваат на тежината на празен мотоцикл (DIN)
1) Во согласност со Директивата 93/93 / ЕЕЗ со сите течности и најмалку 90% од полн резервоар

Конфигуратор на мотоцикли