ПОВЕЌЕ, ПОБРЗО, ПОДАЛЕКУ.
XR претставува бескомпромисна комбинација на атлетски дух и перформанси на долги стази: адреналин кој трае со денови, кривина по кривина. На новиот F 900 XR, ќе ја бркате секоја кривина без да застанете – километар по километар. Дури и неговиот застрашувачкиот изглед ветува одличен перформанс. Додека исправената релаксирачка седечка позиција и шофершајбанат Ве поддржуваат во возењето – само едно лице одлучува кога возењето ќе заврши – Вие.
Благодарение на широкиот избор на опрема, вие сте подеднакво добро опремени за спортски и турнеи возења, како и за градски возења. BMW F 900 XR е мотоцикл кој ве прати Вас и Вашиот спортски пристап. #NeverStopChallenging (#NikadNePrestajSaIzazovima).
Јасен говор на телото – непогрешлив XR.
Мотивацијата на F 900 XR може да се види на прв поглед. Ударни LED светла во склоп на новоразвиениот преден фар ја истакнуваат командната природа на F 900 XR – чувство кое Вие најдобро го познавате. Оклоп дополнително ги гради овие динамични возбуди. Прецизните рабови го дефинираат нејзиниот агресивен изглед. Лесен и визуелно краткиот заден дел ја рефлектираат атлетската енергија на овој играч на долг рок.
XR од почеток: A2 варијанта F 900 XR.
Дали сте блиски? Нема причина да се откажете од интуитивно ракување и долги патишта: A2 дозволената варијанта од 95 ks на F 900 XR може да се намали на 48 ks, така да можете да возите со возачка дозвола А2.
Гледаме F 900 XR со возач и совозач на пат со кривини на брегот.
Вертикален и опуштен.
На крајот на денот, ги поминавте вистинскиот број на километри на километражата и доволно за Вашите коски: тоа е ергономијата на F 900 XR. Тој е целосно дизајниран за долги спортски тури. Совладајте ги кривина по кривина позади заштитниот оклоп. Максималната флексибилност е правило овде, со висина на седиштето прилагодлива од 775 до 870мм, заедно со прилагодливите рачки и флексибилната заштитна шофершајбна на две нивоа. Оптималната позиција на нозете и седиштата му овозможува на Вашиот сопатник да се вклучи во возбудата за секој поминат километар.
Вашиот срцев пулс при одмор: 92 Nm.
Тркачката линија пред Вашите очи и гледајќи во далечината … ја совладувате секоја кривина ладно и со самодоверба. Еден по друг, одново и одново. Толку типично за #NeverStopChallenging (#НикогашНеПрестанувајСоПредизвици). Доколку оваа непобедлива желба е за секоја насока, со мотивација да одиме еден чекор подалеку, сретнете го вистинскиот партнер: високиот вртежен момент на машината на дво-линиските цилиндри развива помеѓу 4.500 и 8500 вртежи во минута за 87Nm. Опционалниот динамичен ESA обезбедува оптимален комфор и многу стабилно управување.
Оние кои буткаат напред на овој начин ги оставаат другите зад себе.
Гледаме два F 900 XR кои возат еден зад друг на крајбрежен пат.
Системска сигурност
Бројни иновации овозможуваат удобно и опуштено возење. Динамичката контрола на сопирачките (DBC) и контролата на сопирачките на моторот (EBC) обезбедуваат поголема безбедност при ненадејно сопирање/кочење/, како и за ненадејно отпуштање на гас или префрлување во понизок степен на пренос.
Гледаме F 900 XR со вклучени светла кога возите низ кривина.
Визионер-буквално
F 900 XR поставува нови правила кога станува збор за светлина. Има прилагодлива светлина на кривините – достапен за прв пат во овој обем на средниот сегмент. Сместен во ново развиениот LED преден фар, обезбедува совршено осветлување за криви под агол од 7 °, што е голема предност при возење во текот на ноќта или во услови на мала видливост.
F 900 XR е бескомпромисна комбинација на атлетскиот дух и перформанси на долги стази. Неговиот застрашувачки изглед покажува колку забава возачите ќе имаат на секоја кривина. Благодарение на широкиот асортиман на опрема, ќе уживате и во уникатно возачко искуство секој ден. Дознајте повеќе за техничките спецификации и стандардната опрема во продолжение.
Агрегат | |
---|---|
Tип | Ладење со вода на четиритактниот двоцилиндричниот линиски агрегат, четири вентили на цилиндар, две брегасти вратила, суво подмачкување |
Дијаметар x цилиндар | 86 mm x 77 mm |
Кубикажа | 895 cc |
Максимална моќност | 77 kW (105 ks) нa 8,500 rpm |
Максимална моќност (А2) | 70 kW (95 ks) нa 8,000 rpm |
Опционална опрема – редукција на моќноста | 35 kW (48 ks) нa 6,500 rpm |
Максимален вртежен момент | 92 Nm нa 6500 rpm |
Максимален вртежен момент (A2) | 88 Nm нa 6750 rpm |
Опционална опрема – намалување на моќноста | 66 Nm нa 4,500 rpm |
Сооднос на компресија | 13.1 : 1 |
Контрола на мешавина / управување со агрегат | Електронско вбризгување |
Контрола на емисија на издувни гасови | Регулиран со троен катализатор, EU-5 стандард за емисија |
Перфоманси / потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | преку 200 km/h |
Максимална брзина (A2) | преку 200 km/h |
Опционална опрема за мотоцикли со редуцирање на моќноста | 170 km/h |
Потрошувачка на гориво на 100 km врз основа на WMTC | 4.2 l/100km |
Емисија на CO2 врз основа на WMTC | 99 g/km |
Тип на гориво | Премиум безоловен, минимум 95 октани (RON) |
Тип на гориво (А2) | Премиум безоловен, минимум 91 октан (RON) |
Електричен систем | |
Алтернатор | Константен магнетен алтернатор 416 W (дефинирана моќност) |
Акумулатор | 12 V / 12 Ah, без одржување |
Трансмисија | |
Квачило | Повеќеструки диск со подмачкување (без трзаи), механички |
Менувач | Константна мрежа на шестстепен менувач интегриран со картерот |
Погон | Бесконечен O – ринг синџир за ублажување на удари во задно тркало |
Шасија / Сопирачки | |
Рам | „Bridge-type“ ram, конструкција на челична школка |
Позиција на предното тркало / суспензија | Превртена телескопска вилушка, со дијаметар 43 mm |
Позиција на задното тркало / суспензија | Алуминиумска двострана осцилирачка вилушка, централна пружина, хидраулично подесување на оптоварувањето, подесување на отскокнувањето |
Позиција на суспензија предно / задно | 170 mm / 172 mm (Опционална опрема – можности на спуштена суспензија: 150 mm / 152 mm) |
Меѓуосовинско растојание | 1521 mm |
Наклонетост на управувачот | 105.2 mm |
Агол на управување | 60.5° |
Тркала | Алуминиумски тркала |
Фелна, напред | 3.50 x 17″ |
Фелна, позади | 5.50 x 17″ |
Гума, напред | 120/70 ZR 17 |
Гума, позади | 180/55 ZR 17 |
Предна сопирачка | Двоен диск на сопирачка, пловечки дискови Ø 320 mm, четири-клипна фиксна шепа на сопирачка |
Задна сопирачка | Еден диск на сопирачка 265mm, едно-клипна шепа на сопирачка |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Димензии / тежина | |
Должина | 2160 mm |
Ширина (без ретровизори) | 860 mm |
Висина (bez retrovizora) | 1320 – 1420 mm |
Висина на седишта | 825 mm (најниска висина на седиште: 775 mm, висина на ниско седиште: 795 mm,високо седиште: 840 mm,комфорно седиште: 845 mm, екстра високо седиште: 870 mm) |
Закривеност за нога | 1840 mm (најниска висина на седиште: 1765 mm, висина на ниско седиште: 1795 mm, високо седиште: 1870 mm, комфорно седиште: 1880 mm, екстра високо седиште: 1900 mm) |
Маса на празен мотоцикл, подготвена за пат, полн резервоар1) | 219 kg |
Дозволена вкупна маса | 438 kg |
Дозволена носивост (со стандардна опрема) | 219 kg |
Корисна зафатнина на резерварот | 15.5 l |
Резерва | просечно 3.5 l |
Технички податоци се однесуваат на тежината на празен мотоцикл (DIN)
1) Според насоките на VO (EU) 168/2013 со сите течности, со стандардна опрема и резервоар наполнет на минимум 90%
Стандардна опрема
TFT екран во боја со BMW Mottorad конекција
LED светло (кратко / долго)
LED жмигавци
ASC modovi на возење за дождливи услови за пат
Подесување на предната рачна сопирачка и рачки на квачилото
Штекер 12V
Прилагодување на ветробран
Опционална опрема
Фар PRO (прилагодливи светилки на кривини)
Про modovi на возење, вклучително и DTC (динамичка контрола на тракција/влечење), MSR (контрола на кочење со мотор), DBC (динамична контрола на сопирачката)
Dynamic ESA (Динамичкото електронско подесување на закачување)
Носачи на куфери
Централен штендер
Систем за палење со безконтактен клуч
Паметен повик во случај на незгода
Можност за спуштена суспензија
Опциски додатоци
Меки странични куфери и куфери за turing
Носач на заден куфер
Заден куфер
LED сијалици за магла
Штитници за раце
Споилер на агрегатот
Спортски ветробан
Додатен избор на седишта